Кантал А1 д 1,6 мм 5 метрів
250 ₴/упаковка
- Готово до відправки
- Код: 8855883
- +380 (50) 947-73-34Дмитро
- +380 (56) 736-21-14Дніпро
- +380 (44) 232-11-57Київ
- +380 (57) 727-02-71Харків
Кантал д 1,6 мм ― 0,702 Ом/метр
Стаття написана головним чином для початківців, якщо ви вже перемотали не одну сотню спіралей ця стаття вам не потрібна, так як нічого нового ви тут не дізнаєтеся.
Розглянемо кілька найбільш поширених питань з якими стикаються початківці парильники, для початку варто вирішити яку дріт придбати, діаметр і тип, ніхром або кантал.
Вибирати тип дроту потрібно в першу чергу виходячи з того, куди ви її збираєтеся встановлювати, якщо це генезис танк, або будь-який інший танк де в якості гнота використовується нержавіюча сітка – тоді купуйте тільки кантал. Якщо ж в якості гнота використовується кремнеземні шнур, супернить, бамбукова пряжа можна використовувати як кантал так і ніхром. Суб'єктивно – на кремнеземі, краще використовувати ніхром, так як він швидше нагрівається, що важливо на не дуже потужних девайсах, щоб позбутися від ефекту пружини – перед тим як мотати спіраль, прожгите дріт пальником.
Відмінності між типами дроту полягають у складі:
Ніхром — загальна назва групи сплавів, які складаються з Нікелю та Хрому (Ніхром), в залежності від марки, може містити й інші метали, для поліпшення тих чи інших характеристик.
Кантал – зареєстрована торговельна марка, що належить компанії Sandvik Materials Technology, під цією назвою компанія Sandvic випускає сплав складається з заліза, хрому та алюмінію, у інших виробників дріт з такого самого сплаву називається Фехраль (FeCrAl).
Обидва сплаву використовуються в якості нагрівальних елементів у всяких електро приладах – прасках, фенах, електропечах для випалу і сушіння, і так далі, кантал і ніхром мають дещо різними властивостями. Кантал – нагрівається рівномірно, і практично не має пружинного ефекту під час намотування. Ніхром – трохи більш стійкий до агресивних середовищ, тому не так швидко чорніє, більш м'який, легше гнеться.
Залежно від складу сплаву, дріт може мати маркування, наприклад ніхром може маркуватися як – Cr20Ni80,Cr30Ni70,Cr20Ni35,Cr20Ni30,Cr15Ni60, цифрова частина позначає процентне співвідношення металів у сплаві, наприклад Cr20Ni80 означає що сплав на 20% складається з хрому і на 80 з нікелю. Дріт також буває декількох типів наприклад Kanthal A1 і Kanthal D, відмінності між ними в робочих температурах, A1 більш жаростійкий, але у випадку з електронними ми особливої різниці немає, якщо є вибір – купуйте A1.
З приводу опору і діаметру дроту, я не буду забивати вам голову всякими формулами з підручника фізики, так як сам їх толком не пам'ятаю, принцип тут досить простий, чим товщий дріт, тим менше у неї опір. Наприклад – зробивши п'ять витків ніхрому дротом діаметром 0.10 мм, ви отримаєте спіраль з опором 2.2 Ом, а зробивши п'ять витків на дроті з діаметром 0.20 мм – отримаєте 1.2 Ом. Нерідко стикаюся з тим, що слідом за першою ЕГОшкой купує якийсь варивольт, і намагається парити його на максимальній потужності. Особливого сенсу в цьому немає, варивольт або вариватт дає можливість підлаштувати вольтаж під опір спіралі, то що у вас є опція в шість вольт не означає що будь-який атом буде добре працювати на такому вольтажі.
Погляньте на таблицю:
Зеленим кольором виділена зона комфортного польоту, у першій верхній горизонтальній колонці вказано опір атомайзери, у першій зліва вертикальній колонці – вольтаж, в комірках таблиці значення у ватах.
Як бачимо шість вольт доречно використовувати тільки на спіралях з опором 3.0-3,5 Ом. Для більшості варивольтов оптимальне опір намотування 1.6-2.2 Ом, намотування з опором меншим ніж 1.5 ом робити не варто оскільки в більшості варивольтов є захист LR атомайзери – пристрій не подасть напругу на спіраль якщо її опір менше 1.5 ом, щоб випадково не спалити атом. Ті ж хто використовує механічні моди – підганяє опір спіралі під акумулятора вольтаж, намотування для хутро-модів найчастіше мають опір від 0.8 Ом до 1.2 Ом.
Як правило діаметр перетину дроту вказується в AWG, це американська система калібрування проводів в якій все перевернуто з ніг на голову, так менше число AWG відповідає більш товстому діаметру дроту. Щоб перевести AWG в міліметри і назад використовуйте таблицю:
Ніхром, Фехраль (Кантал А1) від 0,1 мм до 2,0 мм, для обслуговування випарника.
Ніхром ― в залежності від марки та якості сплаву може містити від 55 до 78% Нікелю і від 15 до 23% Хрому. У нашому випадку ми маємо саму високоякісну і найбільш підходящу для наших цілей марку Х20Н80 ― Хром (19 ― 21%), Нікель (73 ― 78%), Кремній (1%), Марганець (0,7%) і Залізо (1 ― 5%). Самим цінним металом у цьому сплаві є звичайно ж Нікель. Саме він дає сплаву високоякісні характеристики. Температура плавлення ― 1200 Градусів. Робоча температура 800 ― 1100 Градусів. Термін служби при робочих температурах не менше 800 годин.
Фехраль ― серед Вайперів найчастіше називають Кантал. Насправді ж Кантал ― це досить відомий виробник Фехраля на світовому ринку. Фехраль, як це не дивно, є дешевим замінником Ніхрому, так як в ньому немає Нікелю. Його склад такий ― Залізо (77,8 ― 82,8%), Хром (12 ― 28%). У нашому випадку ми маємо одну з найвищих, але саму оптимальну і зручну для наших цілей марку Х23Ю5Т (Аналог Кантал А1) ― Хром (22-24%), Залізо (69 ― 72%), Алюміній (5 ― 5,8%) і Титан (0,15 ― 0,4%). Температура плавлення ― 1500 Градусів (Вище ніж у Ніхрому). Робоча температура 750 ― 950 Градусів. Термін служби при робочих температурах не менше 800 годин.
Проте варто відзначити, що Фехраль не пристосований до роботи в термо - циклічному режимі (частий нагрівання ― охолодження). І по скільки електронна працює саме в такому режимі ― термін служби Фехраля щодо Ніхрому буде значно менше. Плюс Фехраля перед Ніхромом полягає в тому, що у нього дещо вищий питомий опір, а отже і продуктивність буде трохи вище. Так само він більш слухняний при намотуванні і практично не має ефекту пружини. З ніхромом в цьому плані працювати трохи складніше. Але все залежить і від вашого досвіду в намотуванні. Загальне уявлення про цих сплавах я вам дав, вибір залишається за вами.
!Увага! Перед намотуванням спіралі обов'язково прокаливайте дріт кілька разів до червона. Інакше ви ризикуєте курнути заводських мастильних масел, які можуть потрапляти на дріт під час намотування. Хтось використовує для прожарювання спеціальні пальники і запальнички, я ж прокаливаю дріт після того як вже намотав і встановив спіраль на випарник. І тільки потім простягаю через спіраль вату. Але тут кому як зручніше.
Деякі види дроту містять Цирконій, він значно покращує якість дроту. Але по причині змісту Цирконію на дроті з часом може з'явитися наліт зеленуватого відтінку. Це нормально. Характеристики дроту від нальоту не змінюються ні як.
PS: Якщо хтось вважає за потрібне доповнити описі Ніхрому і Фехраля чимось важливим ― пишіть в особисті. Якщо є попит на більш товсту або більш тонкий дріт ― так само стукайте в особисті. Є можливість возити дріт будь-якого діаметра.
+38(050)947-73-34 +38(067)959-43-10
Київ +38(044)232-11-57 Харків +38(057)727-02-71
Дніпро +38(056)736-21-14 Одеса +38(048)775-11-39
Львів +38(032)290-27-83
Зателефонуйте для безкоштовної консультації фахівця зараз!
Основні | |
---|---|
Виробник | Kanthal |
Країна виробник | США |
Вид дроту | Звичайна |
Гарантійний термін | 120 міс |
Діаметр дроту | 1.6 мм |
Покриття | Матовий хром |
Граничне відхилення по діаметру, ± | 0.05 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Kanthal A1 Ø 1,6 мм | 0,702 Ом/метр |
Кантал А1 | для спіралей |
Мінімальне замовлення | 10 метрів |
- Ціна: 250 ₴/упаковка
- Спосіб упаковки: Мотки, катушки, бухты